OVER ONS

De Administratie Helpdesk
 

Een administratiekantoor met begrip voor de ondernemer en de onderneming. Het bijhouden van een administratie vraagt structuur, discipline, gevoel voor cijfers en goed omgaan met administratieve en fiscale regels. Een ondernemend persoon is daar liever niet mee bezig. Tijdrovend, saai en het levert niet direct zichtbaar wat op. Toch is elke ondernemer verplicht een goede administratie te voeren voor zijn bedrijf. Daarnaast zal een goede administratie een beter inzicht geven in het reilen en zeilen van de onderneming. Waar liggen nog mogelijkheden tot verbetering? De meeste administrateurs beperken zich tot de cijfers. Wij kijken achter de cijfers en zien de onderneming met al haar plussen en minnen. Naast de cijfers dus een advies om de resultaten verder te verbeteren. 

Uw Contactpersoon
Hans Sonneveld, Eigenaar
Email: h.sonneveld@dahd.nl
Tel. 06-53339072

In de vele jaren die ik als ondernemer (met een goed gevoel voor cijfers) te maken had met boekhouders, administrateurs, financial managers, controllers en accountants ben ik vaak teleurgesteld geweest in het beperkte inlevingsvermogen van deze beroepscijferaars. Dat kan beter. En dus doe ik het nu zelf en beter.

Het is een uitdaging om telkens weer voor een andere ondernemer in weer een andere branche de waarde van zijn activiteit (de onderneming) uit te mogen drukken in cijfers. Het gaat natuurlijk in beginsel om de persoonlijke beleving, die de ondernemer bij zijn activiteit heeft, maar veel partijen (banken, belastingdienst, verzekeraars) zijn enkel geïnteresseerd in de keiharde cijfers. Het is de kunst om het perspectief van de onderneming op een verantwoorde wijze te vertalen in een goed administratierapport. Bovendien is het zaak de ondernemer tools te verschaffen, waarmee zij of hij de onderneming nog beter kan sturen. Hoe dichter je met de rapportages op de actualiteit zit hoe beter. Als ik u aan het einde van de week kan vertellen waarom u geld heeft verdiend of waarom niet, dan kunt u dat gebruiken voor de volgende week om bij te sturen. Hoe dynamischer de informatievoorziening hoe beter!

Er zijn tal van aspecten, die vanuit de administratie (het overzicht) gestuurd kunnen en moeten worden. Maar dan moet je wel snel die informatie hebben. Met de administratie helpdesk kan dat. Door enkele, simpele en op maat gemaakte tools is dat te realiseren en gaat u uw tijd economischer inrichten (makkelijker uw geld verdienen!). Daarnaast kunnen wij ook ondersteuning bieden op het gebied van algemeen management, crisismanagement, waardebepalingen en bedrijfsovernames. Vraag naar de mogelijkheden.

Tijd is een schaars bezit. Maar door ons in te schakelen, kunt u tijd vrijmaken voor andere werkzaamheden of om te relaxen en de accu weer even op te laden.

 
Wil je meer weten? Neem contact op.
Onze modules bieden passende mogelijkheden voor alle bedrijfsvormen van ZZP, VOF tot B.V.